Alltså. Nu ni. Nu har det hänt. The sign. Jag vaknar imorse av ett whatsapp. Där står det att min före detta man nu då drömde att han hämtade hem mej från Sydney där vi blev kära. Han jagade ifatt mej och stal en bil och hämtade mej. Det här är ju bara en dröm tänker ni, MEN VET NI VAD JAG DRÖMDE? Att jag är i Brasilien (där vi också var tillsammans för övrigt) och kommer på att jag har tappat bort honom, och måste hitta honom. Så jag flyger helikopter upp&ner och letar och letar i panik över att jag måste hitta honom igen. Det här är ju helt sjukt. Var vi inte soulmates förut så är vi fan det nu. Man kan inte drömma i princip samma sak, samma natt och välja att berätta det för varandra?! Snicksnack säger ni, ödet har sagt sitt säger jag. Jag kommer att ha den här snubben i mitt liv tills jag dör, jag känner det. Som vän, vapendragare eller pappa till mina kids vet jag inte, men känslan av att vi har en connection som inte många andra vet vad det är, eller någonsin kommer få veta blev imorse verklig. Det är fan något mellan oss som inte går att förklara. Nu vet jag det. Så! 
 
En annan kul sak är att jag såg en tusenfoting jaga en daggmask idag. Jaga verkligen! Helt sinnessjukt såg det ut. There's a first time for everything. Som att hitta en soulmate typ hehe. Adjö små vänner
 
 
Jag imorse när jag läste meddelandet:
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej