Alltså.. upp & ner, ner och jävla upp. Jag har haft sån brutal ångest idag att jag tänkte att jag kan förstå att folk inte står ut med det här. Så har jag aldrig tänkt.  Det kändes hemskt men några minuter senare var jag inte på samma ställe. Det var ju bra nyheter. Så vad bidrar till denna nästan dödslängtan framkallande upplevelsen? Den där JÄVLA HELVETES mannen som jag kände att jag ville vara vän med och allt var i balans, och sen FUCKADE det. Jag orkar inte skriva mer om det, men det känns som att jag har en "relation" som vi inte ens har just nu, med en riktigt hustru misshandlare. Skit i detta malla, det här håller inte, ohållbart, not fixable, det är åt helvete med det här. Så det var nummer ett, nummer två var att jag är helt urtömd på energi. Jag kände för första gången i mitt liv att jag inte ens kan le och försöka ge råd åt någon, jag ORKAR inte, jag KAN inte, jag VILL, men det gick bara inte. Hela mitt energiflöde stod på nollnollnollnoll. Jag har aldrig känt så. Och sen nummer tre då är framtiden. Den har jag väl kommit lite tillfreds med, men det gnager när herr ågren är i sällskapet. 
 
Så jag har hanterat detta på bästa sätt, sprungit, köpt skitmycket blommor, tvättat, ätit peanutbutter crumpet och kollat på Tom Hardy. Länge sedan en sån här dag, men man är ju inte mer än människa har jag hört. Här får ni vad jag lyssnar på idag. ber om ursäkt för the superdepressed mode, återkommer en anann dag.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej